2009-02-23

bio.cz

Drobina se narodil... Stop. Nikdy neříkám o sobě z hlediska třetí osoby. Jmenuji se Maciej Drobina. „Drobina” znamená molekula, malá věc. Narodil jsem se třicátého května v roce 1988, kdy v Polsku už dohasínal komunismus. Dětství provedl v Kempnie - maličkém provincionálním městečku w Velkopolsku. Maturitu jsem složil v lyceum jm. mjr. Henrika Sucharského - velké hrdiny Westerplatte, který hrdinou nebyl. Po maturitě jsem přestěhoval se do Wroclawi na Dolním Slezsku, aby moct studovat na Wroclawské Vysoké Technické Škole. Ukončil jsem také kurz fotografie, vedeny Filipem Zawada v OPT. V dubnu 2008 jsem začal vest fotoblog whichdayisyourfavourite.blogspot.com
Ale to je teprve začátek.

4 komentarze:

PM pisze...

Bardzo enigmatycznie. Szczególnie to o dogasającym komunizmie i że to dopiero początek. Tylko dlaczego po czesku? Nie rozumiem.

PM pisze...

(Nie rozumiem dlaczego po czesku ;)).

joanna pisze...

nuuuuuda !

el pisze...

Już dzisiaj upload